Podizanje grudi

Tokom godina zbog smanjenja elastičnosti kože, gubitka masnog i žljezdanog tkiva , te zbog djelovanja gravitacije dolazi do spuštanja ili ptoze dojki. Operativni zahvat u kojem se dojke vraćaju na prvobitnu poziciju upotrebom implantata, rekonstrukcijom ili kombinacijom se zove mastopeksija.

Hirurg mora biti upoznat sa svim zdravstvenim problemima, alergijskim reakcijama, ranijim operacijama, uzimanjem lijekova, sportskim aktivnostima i sl. Provjera općeg zdravstvenog stanja i osnovnih laboratorijskih analiza je obavezna za sve pacijente. Poželjno bi bilo da se prestane sa pušenjem, te uzimanjem lijekova i pripravaka koji utiču na koagulaciju krvi.

U prvom razgovoru sa operaterom bit će Vam skrenuta pažnja na oblik, veličinu i poziciju grudi, te na eventualne nejednakosti. Tokom preoperativne pripreme se napravi i fotodokumentacija koja se upotpunjuje fotografijama tokom i nakon operativnog zahvata, kao i tokom previjanja.

• Anestezija: Mastopeksija se uvijek radi u općoj endotrahealnoj anesteziji.
  • Trajanje: Zavisno od stepena ptoze dojki i odabrane metode rekonstrukcije operativni zahvat traje od 90 do 180 minuta.

Osjećaj oticanja, bolova, pritiska i eventualnog otežanog disanja su normalne postoperativne tegobe koje nestaju u nekoliko narednih dana. U narednih 4 do 6 sedmica se nosi kompresivni grudnjak koji dobijate kod nas na Klinici sa ciljem da grudi zadrže željeni oblik. Kroz naredne dvije do tri sedmice se vraćate normalnim aktivnostima, dok se nakon šest sedmica poslije operacije možete vratiti i treningu.

Od komplikacija je moguće da se javi krvarenje, stvaranje hematoma, otok, podljevi, infekcija, te manje nejednakosti. U većini slučajeva ožiljci sazriju i pretvore se u bijele linije koje su jedva vidljive. Unatoč tome, neke žene imaju urođenu tendenciju razvijanja velikih i debelih ožiljaka koji ostaju crveni i osjetljivi dugo vremena. Ne postoji niti jedan znanstveni dokaz da mastopeksija ili povećanje grudi uzrokuje rak dojke ili umanjuje mogućnost pregleda grudi tokom procesa otkrivanja raka.

Više informacija o cijeni ove usluge možete pronaći na stranici cjenovnik

Podijeli sa prijateljima
Pošalji
Pogledaj ostale usluge