Operacija vena

Venske bolesti spadaju u grupu najčešćih oboljenja savremenog čovjeka i prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, proširene vene su najrasprostranjenije oboljenje u mnogim zemljama svijeta.

Operacija vena laserom manje je invazivna od tradicionalne hiruške metode liječenja varikoznih vena. Bazira se na termalnom tretiranju proširenih tkiva vena. Osim estetskih smetnji, proširene vene su uzrok osjećaja peckanja, svrbeža, umora, napetosti i otoka na nogama. Susrećemo ih kod žena dosta češće nego kod muškaraca. Ako se venske bolesti blagovremeno i adekvatno ne liječe predstavljuju važan riziko faktor za nastanak venske tromboze kao i hroničnih promjena na koži potkoljenica i stopala u vidu upale kože i pojave venskih čireva tj. rana na nogama.

Ove rane, nažalost, veoma sporo zarastaju i dopronose psihičkom i fizičkom invaliditetu pacijenata. Na vrijeme urađen laserski tretman proširenih vena spriječa nastanak spomenutih komplikacija.

Osim brijanja nogu kod osoba sa naglašenom maljavošću (količina dlaka na koži), laserski tretman vena ne zahtjeva klasičnu preoperativnu pripremu u smislu standardne internističke obrade.

• Anestezija: Intervencija se obavlja u tumescentnoj anesteziji ( vrsta lokalne anestezije )
  • Trajanje: Intervencija na jednoj nozi traje, zavisno od ekstenzivnosti bolesti , od 30-45 min

Pacijent je mobilan odmah nakon završene intervencije i bez ikakvih opasnosti može nastaviti sa svojim svakodnevnim uobičajenim fizičkim aktivnostima. Sa naše strane preporučujemo redovno svakodnevno hodanje. Venska čarapa se nosi samo 3 dana tokom noći i dana a flasteri koji se stavljaju na kožu se skidaju 10-og dana nakon intervencije.

Više informacija o cijeni ove usluge možete pronaći na stranici cjenovnik

Podijeli sa prijateljima
Pošalji
Pogledaj ostale usluge