Hirurške korekcije nadlaktica i nadkoljenica

HIRURŠKE KOREKCIJE UNUTRAŠNJIH STRANA NADLAKTICA I NADKOLJENICA

Pacijente koji su značajno izgubili na težini imaju potrebu za odstranjenjem viška kože i masti sa određenih dijelova tijela. Dermolipektomija je hirurški zahvat kojim rješavamo navedeni problem. Najčešće tretirane regije su nadlaktice (brahioplastika), nadkoljenice i donji dio stomaka.

Provjera općeg zdravstvenog stanja i osnovnih laboratorijskih analiza je obavezna za sve pacijente. Poželjno bi bilo da se prestane sa pušenjem, te uzimanjem lijekova i pripravaka koji utiču na koagulaciju krvi.

• Anestezija: Operativni zahvat se izvodi u općoj endotrahealnoj anesteziji.
  • Trajanje: Trajanje operatvnog zahvata je 1 sat po regiji.

Nakon operacije pacijenti se zadržavaju u Klinici jedan dan. Ordiniraju se antibiotici i analgetici i po potrebi ostali medikamenti. Drenovi se najčešće vade 1 – 2 dana nakon operacije. Konci koji se koriste sami se resorbuju i nije ih potrebno odstranjivati. Ožiljak je potrebno tretirati kremama protiv ožiljaka. Najdalje nakon 10 dana možete se vratiti na posao, bez težih fizičkih napora, a puni oporavak očekuje se nakon 6 – 8 sedmica. Elastične steznjake nosite mjesec dana nakon operacije.

Kao i kod svih operacija moguće su komplikacije koje su rijetke, a mogu se javiti u vidu seroma, infekcije, a kao kasnija komplikacija može se javiti hipertrofični ožiljak.

CIJENA (u zavisnosti od regije / po regiji) 1000 KM – 1500 KM