Platelet Rich Plasma (PRP) tretmani u Našoj maloj klinici
08/03/2020
Kako i kada su žene počele da se depiliraju i riješavaju dlačica
16/03/2020

Alopecija i operativni zahvati transplatacije kose u Našoj maloj klinici

Šta je alopecija?

Alopecija je naziv koji se koristi za stanje koje je uopšteno poznato kao – opadanje kose. Postoji ono normalno opadanje kose koje je jednostavno dio njenog rasta i razvoja. Ako ste mislili da je alopecija rijetka pojava, varate se. Oko polovine muškaraca će doživjeti neki oblik gubitka kose prije nego što napune 50 godina. Žene češće gube kosu poslije 50-ih, u periodu menopauze, ali nerijetko hormonske promjene, pogrešna njega i loš odnos prema kosi mogu uzrokovati gubitak kose kod žena i prije tog vremena.

FUE SAFE

FUE SAFE (FOLLICULAR UNIT EXTRACTION) transplantacija kose je najsavremenija metoda koja se izvodi na najvećim svjetskim klinikama za estetsku hirurgiju. Ovom metodom se pojedinačni folikuli dlake uzimaju sa potiljka, gdje su dlake jače i pod djelovanjem drugih hormona, te presađuju na ranije određeno mjesto. Presađivanjem ovakvih pojedinačnih folikula dobija se prirodan rezultat.

Za postizanje optimalnih rezultata uz FUE SAFE transplataciju kose preporučujemo uraditi i PRP tretman.

Uzroci alopecije

Uglavnom su uzroci sljedeći:

• Nasljedni faktor – koji je najčešći uzrok kada se radi o muškoj ćelavosti i ženskoj nasljednoj ćelavosti. Uglavnom se javlja postepeno i postoji predvidljiv način odnosno šema po kojoj osoba gubi kosu.
  • Hormonske promjene – ove promjene mogu biti vrlo različite i uključuju trudnoću, porođaj, menopauzu, probleme sa štitnom žlijezdom ili dijabetesom.
  • Infekcije skalpa kao što su neka gljivična oboljenja mogu da dovedu do simptoma kao što je seboroični dermatitis ali i do alopecije . Kada se infekcija izliječi i kosa ponovo počinje da raste.
  • Lijekovi i medicinska sredstva – pojedini ljekovi mogu biti okidač alopecije, kao što su neki ljekovi koji se koriste u liječenju raka, depresije, srčanih problema, kontracpetivne pilule. Višak vitamina A također može da izazove alopeciju.
  • Stres je čest uzrok alopecije, kako fizički , tako i emotivni.
  • Određene frizure i tretmani često su uzrok gubitka kose.

Liječenje alopecije – ćelavosti

Transplantacija kose je još jedna savremena opcija koja postoji i daje sjajne rezulatate.

Javite se obavezno ljekarima Naše male klinike centra za estetsku hirurgiju radi liječenja alopecije ukoliko:

• primjetite naglo opadanje kose
  • primjetite da kosa opada na pečate
  • gubite kosu u pramenovima
  • ako vas glava svrbi ili peče
  • u bilo kom slučaju kada mislite da je gubitak kose koji doživljavate pretjeran

FUE metoda presađivanja kose najsavremeniji je i najučinkovitiji način nadoknađivanja izgubljene kose. Obavlja se uz minimalnu intervenciju posebnim iglama, bez vidljivih ožiljaka i šavova, a rezultat je prirodan izgled kose kojim su pacijenti iznimno zadovoljni. S donorske regije – gdje ima više kose – hirurg Naše male klinike vadi pojedinačne folikule i presađuje iz na područje gdje kosa nedostaje.

Budući da je postupak minimalno invazivan, oporavak je brz – već sedam dana nakon transplantacije nestaju svi tragovi transplantacije, a pacijenti se mogu vratiti svojim redovnim aktivnostima.

Uz transplantaciju, stručnjaci preporučuju i mezoterapiju i terapiju matičnim stanicama kao odlične metode u borbi protiv alopecije. Ovi tretmani dubinski hrane i oporavljaju folikule i sve stanice vlasišta pa pomažu očuvanju i ponovnom rastu vlasi.