TRANSPLANTACIJA KOSE

Alopecija ili ćelavost je nedostatak kose i prema rasprostranjenosti može da zahvati manja ili veća područja kože. Najčešće se javlja kod muškaraca i smatra se sa svaki drugi muškarac preko 50 godina ima ovaj problem. Faktori koji pridonose ćelavosti su svakako genetski, a osim njih tu su i stres, anemija i hormonski poremećaji.

FUE SAFE (FOLLICULAR UNIT EXTRACTION) transplantacija kose je najsavremenija metoda koja se izvodi na najvećim svjetskim klinikama za estetsku hirurgiju. Ovom metodom se pojedinačni folikuli dlake uzimaju sa potiljka, gdje su dlake jače i pod djelovanjem drugih hormona, te presađuju na ranije određeno mjesto. Presađivanjem ovakvih pojedinačnih folikula dobija se prirodan rezultat.

Pacijentima preko 45 godina se preporučuje kardiološki pregled.
Prestati sa uzimanjem vitamina, antikoagulanata (Aspirin, Andol).
Tri sedmice prije zahvata početi sa korištenjem Minoxidila, prekinuti 2 dana prije zahvata. Tokom preoperativne pripreme se napravi i fotodokumentacija koja se upotpunjuje fotografijama tokom i nakon operativnog zahvata, te tokom previjanja.

Anestezija: Svi zahvati transplantacije kose se rade u lokalnoj anesteziji uz analgeziju.

Trajanje: Trajanje zavisi od veličine regije i broja folikula koji se transplantiraju. Prosječno trajanje je 8h.

Previjanje se vrši 1. – 2. postoperativni dan. Pranje poglavine je moguće od 5. – 7. dana uz lokalnu primjenu antibiotskog spreja. Otok se pojavljuje 3. – 4. dan te se potpuno izgubi do 10. dana od kada je moguće normalno pranje kose. Potrebo je izbjegavanje nošenja kapa i izlaganja suncu. Normalno vraćanje svakodnevnim aktivnostima je moguće od 14. dana.

Moguće komplikacije su pored otoka i stvaranje hematoma, infekcije i propadanje folikula.

CIJENA (parcijalni) 3000KM – 3500KM