Operacija vena

Laserski tretman proširenih vena

Venske bolesti spadaju u grupu najčešćih oboljenja savremenog čovjeka i prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, proširene vene su najrasprostranjenije oboljenje u mnogim zemljama svijeta. Osim estetskih smetnji, proširene vene su uzrok osjećaja peckanja, svrbeža, umora, napetosti i otoka na nogama. Susrećemo ih kod žena dosta češće nego kod muškaraca. Ako se venske bolesti blagovremeno i adekvatno ne liječe predstavljuju važan riziko faktor za nastanak venske tromboze kao i hroničnih promjena na koži potkoljenica i stopala u vidu upale kože i pojave venskih čireva tj. rana na nogama.

Ove rane, nažalost, veoma sporo zarastaju i dopronose psihičkom i fizičkom invaliditetu pacijenata. Na vrijeme urađen laserski tretman proširenih vena spriječa nastanak spomenutih komplikacija.

Osim brijanja nogu kod osoba sa naglašenom maljavošću, laserski tretman vena ne zahtjeva klasičnu preoperativnu pripremu u smislu standardne internističke obrade.

Anestezija: Intervencija se obavlja u tumescentnoj anesteziji ( vrsta lokalne anestezije )

Trajanje: Intervencija na jednoj nozi traje, zavisno od ekstenzivnosti bolesti , od 30-45 min

Pacijent je mobilan odmah nakon završene intervencije i bez ikakvih opasnosti može nastaviti sa svojim svakodnevnim uobičajenim fizičkim aktivnostima . S naše strane preporučujemo redovno svakodnevno hodanje. Venska čarapa se nosi samo 3 dana tokom noći i dana a flasteri koji se stavljaju na kožu se skidaju 10-og dana nakon intervencije.

CIJENA
2000KM - 3500KM
Preuzmite cjenovnik

Kliknite ovdje i saznajte cijene naših
usluga, aktualne posebne ponude
i oblike plaćanja!

Pitajte doktora

Imate dodatnih pitanja o uslugama?
Kliknite ovdje i postavite direktan
upit našim doktorima.

Adila Grebe b.b.