KOREKCIJA UŠIJU

Korekcija ušiju je hirurška intervencija kojom se koriguje položaj i oblik ušnih školjki koje su suviše istaknute i odvojene od glave (klempave uši). Operacija ušiju obuhvata i različite deformitete ušnih školjki koji su urođeni ili su posljedica povreda i infekcija. U slučajevima djelimično ili potpuno nerazvijenih ušnih školjki moguća je njihova rekonstrukcija.

Intervencija se izvodi i kod male djece u uzrastu od šest do sedam godina kada su ušne školjke skoro potpuno razvijene, a hrskavica je mekša i podesnija za preoblikovanje nego kod odraslih.

Po potrebi se provjerava opće stanje i rade laboratorijske analize.

Tokom preoperativne pripreme se napravi i fotodokumentacija koja se upotpunjuje fotografijama tokom i nakon operativnog zahvata, te tokom previjanja.

Anestezija: Kod male djece se preporučuje opća endotrahealna anestezija, dok je kod odraslih moguće obaviti operativni zahvat u lokalnoj anesteziji.

Trajanje: Trajanje zavisi od komplikovanosti zahvata. Prosječno trajanje je 60 do 90 minuta.

Na glavi se nosi obiman, meki zavoj sedam dana. Njegova uloga je da održi novi položaj i oblik i zaštiti ušne školjke. U tom periodu mogući su blagi bolovi i nelagodnost zbog osjećaja pucketanja i šuškanja u ušima. Konci s kože spontano nestaju ili se skidaju nakon sedam do deset dana. Tada se zavoj zamjenjuje elastičnom trakom oko glave. Povratak djece u školu ili odraslih na posao može se očekivati desetak dana nakon zahvata. Narednih mesec dana treba izbjegavati aktivnosti tokom kojih su uši izložene povlačenju ili povređivanju.

Promjene u osjećaju kože su prolaznog karaktera. Moguće komplikacije su otok, krvarenje, infekcija i ponovo vraćanja odstojećih ušiju što je izuzetno rijetko.

CIJENA (oba uha) 1200KM (lok. anestezija) – 1500KM (opšta anestezija)

CIJENA (jedno uho) 700KM (lok. anestezija) – 1000KM (opšta anestezija)