ZATEZANJE STOMAKA – ABDOMINOPLASTIKA

Abdominoplastika, odnosno zatezanje stomaka, je hirurški zahvat koji podrazumijeva odstranjivanje viška kože i masti sa srednjeg i donjeg dijela stomaka uz zatezanje mišića trbušnog zida. Ukoliko ne postoji potreba za zatezanjem mišića, a postoji potreba samo za manjim zatezanjem kože i odstranjenjem masti sa donjeg dijela stomaka, operativni zahvat koji radimo nazivamo MINIABDOMINOPLASTIKA. Podjednako je efikasna i kod žena i kod muškaraca koji imaju veće ili manje naslage masnog tkiva uz opuštenu kožu stomaka, a što se ne može popraviti dijetom i vježbama.

Poseban značaj ima kod žena kod kojih su nakon trudnoće mišići prednjeg trbušnog zida rastegnuti. Važno je napomenuti da se tokom ovog zahvata mogu odstraniti i strije koje se često nalaze na koži donjeg dijela stomaka.

Pacijentima s pretjeranom tjelesnom težinom koji namjeravaju da smršaju savjetuje se odgađanje operativnog zahvata do završetka dijetskog režima. Operaciju također treba odgoditi i kod žena koje planiraju trudnoću, jer postoji realna mogućnost popuštanja zategnutosti mišića trbušnog zida tokom trudnoće. Cilj operacije je redukcija masnog tkiva na stomaku i formiranje estetski prihvatljivog i dopadljivog izgleda – ravan i privlačan stomak.

Provjera općeg zdravstvenog stanja i osnovnih laboratorijskih analiza je obavezna za sve pacijente. Poželjno bi bilo da se prestane sa pušenjem, te uzimanjem lijekova i pripravaka koji utiču na koagulaciju krvi.

Anestezija: Operativni zahvat se izvodi u općoj endotrahealnoj anesteziji.

Trajanje: Trajanje operatvnog zahvata je 2 – 4 sata.

Nakon operacije pacijenti se zadrzavaju u Klinici jedan do dva dana. Ordiniraju se antibiotici i analgetici i po potrebi ostali medikamenti. Rano ustajanje iz kreveta je preporučljivo i praktikuje se već od prvog dana. Nakon 7 dana u mogućnosti ste za kraće šetnje. Drenovi se najčešće vade 1 – 2 dana nakon operacije. Konci koji se koriste sami se resorbuju i nije ih potrebno odstranjivati. Kako bi ožiljak bio što prihvatljiviji pozicionira se u području bikini zone, kako bi bio pokriven donjim rubljem. Ožiljak je potrebno tretirati kremama protiv ožiljaka. MožeNajdalje nakon 15 – 20 dana možete se vratiti na posao, bez težih fizičkih napora, a puni oporavak očekuje se nakon 6-8 sedmica. Elastični pojas nosite mjesec dana nakon operacije.

Kao i kod svih operacija moguće su komplikacije koje su rijetke, a mogu se javiti u vidu seroma, infekcije, rubne nekroze, a kao kasnija komplikacija može se javiti hipertrofični ožiljak.

CIJENA (parcijalni) 3000KM – 7000KM